**Battlefield 3 Sammelthread**

Spawn Protection (2s) hat man nur wenn man sich nicht bewegt. Umsehen und Ducken zählt nicht dazu.

Kenn ich nur zu gut, weil ich mich irgendwie reflexartig immer sofort bewege.
 
Wer einen Gunner sucht, sagt mir bitte Besched. Denn fliegen kann ich, aber Zweikämpfe (als Pilot) führen, nicht.

[Jetzt]
 
wenn man eh alle DLC's kaufen will, Ja dann lohnt sich Premium , denn es ist günstiger , ansonsten gibts ja nur nbissl Kosmetik für 4Waffen und sonst auch nix gravierendes ...
 
Gestern nach einer Woche mal wieder Bf3 gedaddelt...
Spiel gejoint, einfach instant Kopfschuss vom Teammitglied abbekommen, ausgeloggt, geraged.
Ich leg erstmal ne längere Pause ein.
 
Oder halt doch mal auf normale Server gehen? ;)

Sind ja mit etwas Glück nur noch etwa 4 Wochen bis Armored Kill. So langsam fehlt mir auch etwas die Motivation...
 
Ich bräuchte dringend mal eure Hilfe!

Ich habe genau Problem.


Habt ihr eine Idee, was ich versuchen könnte?


Ich habe im Luxx auch schon mal nachgefragt.. ich hoffe man kann es Lösen :(
 
Das Problem wird wohl ziemlich jeder haben, der anständiges Equipment (also keine Aldi-Stereo-Boxen) hat um das rauszuhören. Steht doch auch im Thread, dass das mit einem Patch behoben wird. Also kannst du selber nichts machen.

DICE hat im letzten Patch die Schritt-Lautstärke verändert und dabei was verhunzt.


In letzter Zeit hatte ich aber vermehrt das Problem, dass Sound für bestimmte Dinge ausfällt (Bewegungen, Schritte, Schüsse, Fahrzeuge...). Das ist nervig...
 
Ich hab den Link jetzt nur überflogen weil ich gleich weg muss, will das aber nicht unkommentiert lassen...

Ein paar Stichworte die mir einfallen
-Tonmodus (7.1, 5.1, 2.1, 2.0?) durchtesten?
-Am anderne Audioeinstellungen rumtüfteln?
-Irgendwelche (vermeintlich minimalen) Änderungen zurückabwickeln?
 
@VfB-Joey: Wo gab es denn bitte einen Hardcore Modus in Battlefield 2? Wäre mir jz neu und ich hab das spiel viel gespielt.
 
Hm, meine 2. Premium Assignments sind alle verschwunden. Ingame fehlen die 5 auch. Jetzt hab ich 8/5 bzw 28/25. :wtf:
 
Zuletzt bearbeitet:
Irgendetwas stimmt da nicht mit deren "Speichermedien"(?)

Meine Waffen/Fahrzeugeinstellungen haben sich heute jede Map wieder auf standard gesetzt... ärgerlich.


Btw. getsern Abend bis spät in die Nacht mit Morti und 2 Kolegen von mir einen schönen Zockerabend gehabt. Etwa 10 Runden Squad-DM durchgehend gepwnd (immer Sieg). Hat super spaß gemacht! Wenn ihr offen für so etwas seid, dann schreibt mich an, ich bin eig. immer dabei.

(inkl. TS3, versteht sich; TS3 Server: in Sig)
 
deswegen gibts morgen früh nochmal Wartungsarbeiten, dann sollten die Aufträge wieder da sein ...

btw vorläufiger kommender Changelog :

Spoiler:

Here is a list of potential fixes for a future update. I've been scouring the feedback from Battlelog, Symthic, Reddit, Twitter and other places. As usual, this is not exhaustive, nor is this a guarantee we will perform these changes. Instead this is a request for feedback from our community. Currently I cannot see any substantial reason to make balance changes the weapons added in Close Quarters. The only weapon that has received substantial OP/UP feedback is the M417, which I feel is working exactly as it is intended: a good mid range run and gun weapon which lacks the long range accuracy of the MK11/SVD and has worse mobility than the SKS.

Additionally, the discussion about aim assist changes has been interesting, though I find that players are mostly commenting on should aim assist be allowed or not. Players have suggested zoom spamming over powers aim assist after the update, however the update only changed how a the assist helps a player stay on a moving target not how aim assist works when zooming. Further more the videos players have shown attempting to show zoom spamming as a valid tactic fail to actually get the crosshairs on target, as the system is designed to only assist the player and the player will need to do the rest. In fact the videos demonstrate a system which accomplishes exactly what it is designed to do. Finally, some players have worried about quick scope snipers using zoom spamming, however high zoom scopes on all weapons prevent this tactic by not including any zoom assist, the player has to do this skill shot on all his own. I recognize this is a hot topic for highly skilled players, and I feel currently the new aim assist settings provide enough assistance to players without eliminating the skill element.

On to the Changes:
A number of weapons have had their reload timers adjusted to better fit their animations and gameplay balance. For most of these weapons the gameplay timers were slightly out of sync with the actual reload animation, meaning the player could either fire before the animation was done, or had to wait longer than the animation played. Primarily this is a cosmetic change (around 0.1sec); however for a few weapons (M416, F2000, FAMAS, KH2002, MK3A1, JNG90, MG36 QBU-88, SVD, Pecheneg, SCAR-H, AN-94) this should also improve the performance of the weapon.

Short and Long reload reduced: SCAR-L, AEK-971, F2000, AN-94, AK-74, PP2000, G3A3, SKS, MG36, JNG-90, MK3A1, SCAR-H, SVD, QBZ-95B

Long reload reduced: AUG A3, 44 Magnum, KH2002, Pecheneg, L85A2, QBB-95, M1911, MP7, M4A1

Short reload reduced: FAMAS, M39 EBR, M416, PP-19, QBU-88;

Short and long reload increased: ASVal

Long reload increased: P90

Belt Fed Machine guns are now more accurate when standing and firing while aiming: M240, M249, Type88, and Pecheneg

Increased the close range damage of the UMP but reduced its damage over range. The UMP now has a sweet spot in CQB but suffers compared to the PP2000 at longer ranges.

Increased the long range damage of the PP2000 to highlight its role as a mid-range, low recoil PDW.

Increased the min damage of the M1911 to make it fit better between the Magnums and the M9/MP443

Reduced the M93R's damage and range, as it was an obvious goto pistol compared to the M9/MP443. Its recoil has been reduced for a smoother burst action to counter the reduced damage.

Increased the fire rate and reload time of the MP412 REX to better highlight the improved CQB performance over the 44 Magnum.

SG553: Horizontal recoil reduced to help make this weapon more controllable.

MG36: Vertical recoil reduced to make this weapon more controllable.

M416: Vertical, Horizontal, and First Shot recoil have all be reduced to make this weapon clearly different from the M16A3.

44 Magnum: Rate of fire reduced slightly to highlight this sidearm's role as a slow firing heavy hitter and differentiate it from the MP412 REX.

M16A3: Recoil amounts slightly increased.

M4A1: Recoil amounts slightly increased.

G36: Vertical and First Shot recoil amounts reduced.

The bonuses provided by a number of bipods have been increased: F2000, G3A3, M27, M416, Pecheneg, Type88, FAMAS, MG36

Added Burst Fire to the M5K as an available option.

Slightly reduced the range bonus added by the heavy barrel on the 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm Assault Rifles.

Slightly reduced the range penalty for the suppressor on 5.56mm, 5.45mm, and 6.5mm weapons: AR, Carbine, and LMG.

Slightly reduced the range penalty for the suppressor on the SCAR-H.

The radius for maximum damage of the 40mm LVG has been slightly increased. The overall damage level and range remain the same.

Fixed the SCAR-L heavy barrel not increasing recoil when zoomed and standing.

Fixed Jets not getting bonuses on Laser Designated targets.

Fixed the AUG’s M320 smoke having an incorrectly high projectile velocity.

Fixed helicopter weapons being unable to destroy equipment with splash damage.

Increased the damage helicopter and jet rockets do to helicopters and jets and infantry.

Increased the damage helicopter gunners and IFVs do to helicopters and jets.

Slightly increased the damage of the AA vs infantry, AA is significantly less effective than even the coaxial LMG on tanks, making it extremely vulnerable. AA should be effective against a single infantryman but not over powering.
 
Naja, bisschen kürzere Nachladezeit. Das ist alles.

Die "voraussichtlich geplanten" Änderungen sind ja schon recht lange bekannt. Ich finde das liest sich alles gut. Bin gespannt auf die M1911. Das war am Anfang direkt die erste Pistole, die ich gewählt habe, weil ich die bei BC2 schon gemocht hab. Aber momentan hängt die im Vergleich zu den anderen einfach hinterher.

Aber wahrscheinlich werden wir sowieso wieder bis kurz vors nächste DLC warten müssen, bis irgendein Patch kommt...
 
Ja die Runden mit den beiden Verrückten und Ajsmen waren sehr geil, hätt nie gedacht, das SQDM so viel Spass machen können...
 

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